مصاحبه آرشیو خبر ها
یوونتوسِ امروز جوان ، قوی و تشنه است

یوونتوسِ امروز جوان ، قوی و تشنه است

جان الکان میزبان یک مهانی برای بازیکنان یوونتوس بود و در آن تاکید کرد که یووه، تاریخ را تکرار نکرده بلکه، بنیادی را نهاده تا آن را بازنویسی کند. یوونتوس از یکی از بدترین شروع های تاریخش به پنجمین اسکودتوی پیاپی رسید.

 

در مهمانی دیروز ویلارپروزا، جان الکان، یکی از وراث ثروت آنیلی ها در جمع بازیکنان گفت:

 

یووه بلند پرواز است، این یووه جوان، قدرتمند و تشنه است. کوپا ایتالیا هدف بعدی ماست و بعدش فصل جدید فرا می رسد، هم در ایتالیا و هم در اروپا، جایی که می خواهیم مدعی باشیم. شما تاریخ را تکرار نکردید، شما پایه و اساس بازنویسی آن را گذاشته اید. این (ویلارپروزا) جایگاه سنت هاست، جایی که اخبار روزانه بدل به افسانه هایی به درازای قرن می شود. افسانه ای که دلرباست چون در ایتالیا منحصر به فرد است. اینجاست که هر سال پیمان بین باشگاه و خانواده محکم می شود، تا برای فصل پیش رو آماده شویم و با نگاه رو به جلو به اهداف و جام های بعدی که منتظر فتح شدن هستند امیدوار شویم.

 

این عکس به شدت آدم را یاد فیلم پدرخوانده می اندازد ،  یکی از عکس های دور همی دیروز بچه ها و خاندان آنیلی

 

به قول آندره آ‌: «تا آخر!» دوست داریم تا بیشتر و بیشتر به جلو برویم و یا شاید بالاتر و بالاتر، به سوی مرزها و اهداف جدید. شاید این تفاوت واقعی با پنجگانه ی دهه ی 30 باشد، دستاوری که برای ابد یوونتوس را به عنوان مرجع برای فوتبال ایتالیا مطرح کرد و به لطف اشتیاق پدربزرگ آندره آ و پدرِ پدربزرگِ من من ادواردو هدایت شده بود.

 

 پوگبا و رییس!

 

در ژوئن 1935 خیلی ها می گفتند که تیم به پایان یک دوره ی ورزشی رسیده است، چرا که اسکودتوی پیاپی پنجم به نظر فصل پایانی برای آن فازی بود که تکرار ناپذیر به نظر می آمد. اما یوونتوس امروز در پایان یک دوره قرار ندارد، تازه شروع شده است. تیم و ساختاری را بنا نهاده ست که هر روز قوی تر می شود. از اشتباهاتش یاد گرفته و وقتی که اوضاع خوب پیش نمی رفت آرامشش را حفظ کرد. همواره ایمان داشت و جاه طلب بود. امروز یوونتوس جوان، قدرتمند و تشنه است.

 

سلفی تایم! عکس های دیگر را در کانالمان ببینید!

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: